bekännelser

Jag älskar att sjunga, och sjunger nästan hela tiden när jag är hemma.
Har på mig min keps väldigt ofta.. Förstår inte hur jag klarade mig innan. Den räddar alla dåliga hårdagar.
Är verkligen en sms-människa, gillar inte att prata i telefon.
Gillar inte så mycket att ha solbrillor, känns bara som att jag försöker se cool ut när jag har mina. 
Har aldrig fått höra att jag är lik en kändis, tråkigt!
Trivs ibland bättre osminkad. Känns mycket lättare och naturligare.
Har aldrig ätit Ben & Jerry's eller kebab.
Pratar alltid väldigt fort när jag är glad eller nervös, snubblar på orden och så.
Trivs för en gång skull jävligt bra med att vara singel.
Har tur i spel men otur i kärlek tror jag. Eller otur i båda kanske. 
Älskar vita kläder.. Nästan hela min garderob är vit.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Jamen då får du höra nu då, jag tycket personligen att du är lik Blane Lively och båda ni är så naturligt vackra, fint hår, utseende, drömkroppen, sminket, leendet. Ja bara så du vet ;) älskar din blogg! Kram :D

2012-05-30 @ 17:19:21
URL: http://kungenm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh trodde bara det var jag som hade problemet med solglasögonen!? Känner verkligen igen mig! Hahaha helt sjukt jobbigt för det är ju snyggt..! Jaja du får ta och äta Ben & Jerry, crazyyy gott. Älskar din blogg, kramar!

2012-05-30 @ 17:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0