basic


Något jag är bra på när jag är ute och shoppar är att köpa massa finkläder. Köper alltid massa fina blusar och sånt där som man använder till svarta jeans. Men när jag gick igenom garderoben för ett tag sen hitta jag fan inga baskläder haha. Några gamla vita/svarta linnen som är lite trasiga men inget mer. Linnen i flera färger, någon vit enkel klänning och vit stickad tröja är verkligen ett måste i garderoben och kommer till mer användning än vad man tror. Linnen att ha instoppade i shors, en tröja att bara dra på sig när man fryser osv. Nästa gång jag är ute och shoppar måste jag köpa lite bas grejer. Riktigt tråkigt att lägga pengar på men som tur är så är det ju ganska billigt iallafall! Allt på bilden är från H&M!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hittar inte den tredje blusen på hms sida, vart hitta du den?

2012-05-23 @ 21:02:32
Postat av: Anonym

Kan inte dina föräldrar bli halvt galna ibland för att du inte är i skolan utan är mest hemma på dagarna? Liksom inte gör någon "nytta". Menar inte att det är så, utan mina föräldrar skulle säkert se på det så om jag var du hehe. Hoppas du förstår hur jag menar...!

2012-05-26 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0