27/05/2012


Jag idag! Ser ni hur ljust min hår är!? Har blekts i solen lite, sen ser jag väl blondare ut eftersom jag blivit lite brunare också.. Men jag gillar det starkt!

Håller på och städar mitt rum ordentligt, riktigt segt men det var ett tag sen så det behövs verkligen! Ska strax äta middag och sen blir det chill här hemma framför 21 Jump Street. Sen ska jag fan ha chips och dipp också! Har varit sugen på det i flera dagar nu men har ju aldrig funnits tillfälle haha. Är så jävla trött också.. Har druckit alldeles för lite idag och solen tar verkligen på krafterna. Somnar nog gott ikväll iallafall! Nä, men nu är det middag så ska kila. Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: lindshe

snyggt! :D mitt hår bleks också i solen :) så skönt!

2012-05-28 @ 09:10:26
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Anonym

går inte du i skolan ? isf vad gör du på dagarna ? blir de inte långtråkigt typ ? du är sjuuukt jävla fin btw! :)

2012-05-28 @ 16:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0