26 maj 2012


Jag igår! Topp från Stradivarius & shortsen har jag fått från min kusin! 

Godmorgon! Har precis käkat lite frukost och tänkte sätta igång och fixa mig nu. Kan berätta lite om igår, var ju planerat att jag bara skulle vara hemma med mamma men ändrade mig vid 9, så fixade mig fort och mötte Agnes och Saga i Slussen. Vi skulle till mälarhöjden där det vankades krök med massa folk. Vi åkte fel ett antal gånger men kom iallafall fram till slut. Hann inte vara där så länge men träffade iallafall på massa roligt folk. Vägen hem tog hur lång tid som helst men hade kul med Erik och kom hem själv vid halv 3 tiden. 

Idag är det ju bröllop som gäller! Min kusin och hennes kille ska gifta sig. Ska bli riktigt roligt faktiskt, har aldrig varit på bröllop tidigare. Och sen har jag en jättefin klänning också! Kul att klä upp sig och göra sig fin! Blir borta hela dagen så kommer nog inte vara så bra uppdatering men bloggar nog när jag kommer hem ikväll. Hoppas ni får en jättebra dag, puss på er!

Kommentarer
Postat av: saga

superfin topp, vart är den ifrån?

2012-05-27 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0