01.08



Här har ni lite bilder från dagen som har varit superfin! Var ju somsagt på bröllopet. Vigseln höll rum i Kungsholmens kyrka om jag minns rätt.. Sen åkte vi till Täby där själva middagen var på en fin herrgård. Var så himla fint och min kusin var så vacker i sin vita klänning. Kom hem för ett litet tag sen bara, tänkte tvätta bort sminket nu och hoppa i säng. Men måste ju smsa lite innan hehe.. Imorgon ska jag nog till stan med Andrea, och sen träffa en kompis tror jag! Jaja, vi får se. Hoppas ni har haft en jättebra dag. Och tusen tack för alla era fina kommentarer!!

Kommentarer
Postat av: amy

Klänningen satt helt perfekt på dig! Du såg super vacker ut:)

Vad använde du för att få så fina lockar?

2012-05-27 @ 12:45:32
Postat av: Johanna

Hej! Du som sa att du inte var fin i långklänningar men de e du ju!

2012-05-27 @ 17:08:38
URL: http://johannawestmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0