torsdag 22a mars


Nyss! Yes, jag hittade kepsen idag som ni ser.

Tjenahejsan! Har varit vaken sen 8 imorse så nu är jag så jäkla trött och ser ut som crap. Men är rätt glad ändå, för det är vååår! Kan berätta om lite om min dag so far: åkte till skolan, tog fel tunnelbana och hittade inte riktigt först men kom fram tillslut. Fick göra ett engelskaprov och äta sen tog jag en kort sväng till farsta där jag köpte fjortiskepsen som Andrea säger haha. Jaja, kom hem nyss iallafall och det blir väl förmodligen chill resten av dagen skulle jag tro. Juste, Sipan tvingades ju lämna BB idag, såå underbart denna härliga dag! Wellweeeell, skriver senare. Puss! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst! Han var en jävla pain in the ass...

2012-03-22 @ 16:41:09
Postat av: Anonym

alltid lika söt!!

2012-03-22 @ 16:41:11
Postat av: Anonym

vart köpte du kepsen?

2012-03-22 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0