söndag 25 mars


Lite bilder från igår!

Hejhej! Sitter här och är så jäkla trött, vet inte vart jag ska ta vägen. Blev kanske lite mycket igår och det får man väl sota för idag. Men hade en jäkligt lyckad kväll! Jag, Amanda & Ewelina fixade oss hemma hos mig och åt thai, supermysigt! Vid 8 drog vi och mötte upp ett helt gäng och åkte tillsammans till festen. Jätterolig kväll med massa härliga människor. Jag, Sofia och Amanda kom hem till mig vid halv 3 efter lite käk på donken. Dom sov här och drog för ett tag sen. Har inga planer alls för dagen, bara ta det lugnt och ikväll ska vi nog hem till min kusin och mysa. Jaja, ska försöka uppdatera bra idag nu när jag inte har något att göra. Hörs snart!



Kommentarer
Postat av: :)

Vart har du köpt de gröna linnet? :)

2012-03-28 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0