Q / A

Har du börjat på någon skola? Eller valt någon skola inför nästa termin än? :) Grym blogg! Puss!
Jag har precis börjat plugga distans, får läxor hem som jag går och lämnar i en skola eller skickar in på nätet! Jag har ju sökt några skolor men minns inte ens vad jag valde, kommer söka om i maj eller när det är, efter jag läst på lite! Tack så mycket, puss! :) 

Hej, har du något tips på hur man får bort fett på benen? :)
Oj, är inget proffs på det men träna, gå ut och spring, powerwalka osv! :) 

Man ser typ inte om det är du eller Andrea på bilden underst. Kul att ni umgås, hon verkar vara jättemysig!
Haha tar det positivt! Jaa hon är supermysig! 

Var är dina solglasögon ifrån? Så fin du är! :)
Köpte dom på ett torg när jag var i Barcelona förra våren. Men finns liknande på Stadium eller Åhlens! Tack vad gullig du är! :)

Du är superfin! Kan du inte lägga ut dagens outfit oftare? :)
Åh tack tack tack!! Går ju ofta runt i mjukisbyxor och tjocktröja hela dagarna när jag är hemma men ska försöka bli bättre på outfits när jag hittar på något! :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola är det du går i nu som är distans skola ? :)

2012-03-15 @ 10:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0