new in / 12 mars


New in! Inte mycket att se, bytte tröjan, men lovade ju att visa er bildi! Trosor - Gina & jeans - Cheap monday!

Hejhej! Härlig start på veckan i stråååålande sol hela dagen. Satt ute på baksidan och solade lite på förmiddagen, grymt skönt i solen när det är helt vindstilla! Sen vid halv 3 mötte jag Emelie i farsta, vi fikade, kollade runt och jag bytte en tröja jag köpte i helgen. Ville egentligen haft en annan istället som jag såg igår men hittade inte den! Kändes iallafall skönt att komma hem rikare än jag var när jag åkte dit hehe! Nu är jag rätt seg men måste plugga lite engelska innan jag kan chilla helt. Vi hörs om ett tag, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0