lördag 31 mars


Nyss!

Hejhej! Sitter i mitt rum och fixar mig lite. Har precis sminkat klart mig och väntar bara på att håret ska torka. Ska en sväng till Nacka forum med mami, får se om jag köper något. Lovar att visa bild isåfall! Ikväll blir det kanske fest, men får se hur jag gör för känns som att jag håller på att bli sjuk. Har ont i halsen och huvudet värker lite. Tänkte börja klaga på vädret också men hoppar det eftersom det redan finns massa klagande på fb. Jaja, puss på er,
ha en fin lördag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur täcker du påsar/mörka ringar under ögonen? Använder du fortfarande ricinoljan? :)

2012-03-31 @ 16:48:41
Postat av: Malin K. Wiklund

Ååh söt som alltid!!

2012-03-31 @ 17:33:42
URL: http://malinkw.se
Postat av: amy

Så fin!

2012-03-31 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0