Fredag 2a mars


Haha ser aningen hög ut på mittenbilden!

Hejhej! Läget? Med mig är det jättebra! Är på sjuuukt bra humör idag, ni vet sådär inget kan stoppa en glad haha. Jättefint väder och lyssnar på massa grym musik. Vaknade upp hos Junia vid 10 men vi låg kvar i sängen ett tag. Tror vi ska en sväng till farsta om ett tag för Junia ska köpa jeans. Idag är det ju Avicii, jag ska inte dit dock.. Så jävla glad för er andras skull, fatta vilken upplevelse!! Ha roligt för mig med! Nej men ska slänga på mig lite kläder nu och äta frukost. Sen ska jag ut i vårvädret! PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

så snyygg!

vad gör du för att bli så brun? :-)

2012-03-05 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0