FRÅGOR & SVAR

Jag undrar vilken linje du går på eftersom du e 95a måste du gå på nåt gymnasium, vad pluggar du till? :) frågade det förut men fick inte nåt svar :S
Haha det måste jag faktiskt inte alls. Jag börjar gymnasiet till hösten, har skrivit varför och mer utförligt lite längre bak i arkivet, kolla! 

Vad använder du för smink? Du är ju värsta brun så tänkte om du använder ngt bra puder eller nått?
Brun är jag verkligen inte såhär års, utan det var nog bara ljuset på bilderna. Använder bara H&M's vanliga dåliga haha. 

Hej! Vart redigerar du dina bilder, så att dom får en" kladdig" vit ram, hehe. Jättebra blogg!
Hej! Har fått många frågor om det så svarar här en gång för alla, när jag gör ramarna på mina bilder så är det i PhotoScape. Ett jättebra och lätt program som man kan ladda ner gratis, sök på google bara. Det är inte svårt att hitta ramarna, och dom jag använder oftast heter "Cali 09" och "Cali 11". Tack så mycket! :) 

Beautiful!!! What photo camera do you have?
Thank you!! Canon Ixus 220 HS! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0