FRÅGOR & SVAR

Hej! Gud du är bara så sjukt snygg! Har du en lillasysyter? Fett lik en tjej.. Random men aja. Bara nyfiken, förlåt ifall du har svarat flera gången men jag läser din blogg för första gången, varför går du inte i skolan? Jag ser verkligen inte ner eller liknande, tvärtom! Förlåt för en efterbliven kommentar haha.
Hej! Åh tack så jättemycket!! Haha nej, har ingen syster. Mådde dåligt i höstas/vintras och trivdes inte där jag gick så pluggar distans och ska börja ettan till hösten istället! :) 

Köpta var och för hur mycket? Fina! :)
Oj glömde skriva. Dom kommer från Belle Shoes och kostade 249:-. Finns även i beigt och brunt! Tack! :) 

Vad tycker du om Hunter stövlar?
Jättesnyggt men lite tråkigt att nästan alla har dom. 

Får du förfrågningar om att bli modell eller är du för kort? Skulle du vilja?
Nej det får jag inte direkt. För kort tror jag inte jag är.. är ju 173cm. Jo klart jag skulle vilja men är nog lite feg! 

Vem ska du till kreta med? Är det själv eller med familjen?

Fin blogg, kramis!
Familjen! Tack så mycket, puss! 

Vad gillar du bäst Victoria Secret eller Hollister bodysplash? Vilken luktar godast osv.
Victoria's secret luktar väl lite godare kanske, finns ju massa olika dofter där. Men hollisters luktar också jättegott, iallafall den jag har, Laguna Beach heter den! 

Hört att insparken är bland det roligaste i början av 1:an, är det sant? Hur var din?
Jaa det är lätt bland det roligaste. Man träffar massa folk från dom andra klasserna, dansar och massa sånt. Vår var jätterolig men lite elverket haha. Men vi sågs ett stort gäng innan och förade lite innan vi drog dit tillsammans. Där dansade vi, stod ute och snacka, hälsade på folk osv! :) 

Vem ska du åka till kreta med det här året då? eftersom att du skrev i ett inlägg under att ni snart skulle boka igen! :)
Ska åka med familjen men Andrea och jag kommer nog vara där samtidigt så vi lär ses där!! :) 

Vart har du köpt det gröna linnet? :)
Lånade det av min kompis Amanda, men det kommer från Bikbok. Superfint! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0