dream future


Tänker ofta på min framtid, vad jag vill göra osv.. Alla frågar vad man vill jobba med eller "vill bli". Hatar det och kan verkligen inte svara. Så jävla mycket jag vill göra i mitt liv. Det finns inget "jag vll bli sån" jag vill bara vara lycklig, göra saker som gör mig lycklig, göra spontana grejer, skita i vad folk tycker och leva livet. Så jäkla rädd att inte hinna med allt.. hatar tiden, vill inte bli vuxen. Vill åka på roadtrip genom USA, gå på röda mattan, bo i New York, Hänga i Hollywood, Åka till tomorrowland, resa runt hela världen, hjälpa folk, bli dj, rädda någons liv, bli jättekär, vara med i Victoria's secret fashion show, hoppa bungyjump, tågluffa, flytta in i mitt drömhus, kyssa någon kändis osv.. 





Kommentarer
Postat av: maria

såå sannt !! men jag undrar vilken linje du går på eftersom du e 95a måste du gå på nåt gymnasium, vad pluggar du till´? :) frågade det förut men fick inte nåt svar :S

2012-03-02 @ 14:56:52
Postat av: my elfstrand

Det är bara börja, du har hur lång tid som helst på dig. Du kan göra vad du vill!!

2012-03-03 @ 15:38:31
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0