Dissar

På senaste tiden har jag varit väldigt glad och det känns verkligen att våren är här. Man är mycket piggare och gladare. Men några saker irriterar jag mig på som fan, några mindre grejer, och några "större". Orkar inte hålla inne så skriver av mig lite här då. 

• Folk som verkar se ner på mig för att jag inte går i skolan, för att jag kommer börja ett år senare. "Du måste få fart på ditt liv Tove", eh va?! Jag är exakt samma person fast jag inte går i skolan, jag är väl inte mindre värd för att jag ska börja senare? Folk kanske inte menar personligt men för mig är det väldigt personligt och jävligt jobbigt att höra. 

• När folk som har fått jättemånga followers på Instagram tar bort massa av sina bilder för att det ska se ut som att dom har lagt upp 10 bilder men ändå fått 3000 followers, tööööntigt!!

• Folk som bara pratar om sig själv, sig själv och sig själv. Sjukt ointressant efter 1 minut och bara jättetrist. Och när folk aldrig kan ha fel eller ha dåliga dagar. 



Kommentarer
Postat av: sofia

håller med dina dissar. vaddå få fart på livet? e det den som haft högst fart som vinner? hahaha va omoget. jag tror stenhårt på att vägskäl och svårigheter i livet ger oss möjligheter att utvecklas och växa som människor. man blir mer ödmjuk. så försök att inte ta åt det tove. det säger ju mer om dom stackars personerna än om dig. det är en styrka att våga må dåligt. samma som en styrka att kunna lyssna. och inte prata om sig själv jämt. GLHF! <3

2012-03-26 @ 13:39:14
Postat av: Anonym

Vad betyder GLHF?? :$

2012-03-26 @ 17:23:39
Postat av: Amanda

Du är bäst hjärtat, tro på dig själv för du kan! Älskar dig <3

2012-03-26 @ 18:15:46
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Anonym

Varför går du inte i skolan? :o

Hur lång är du? Due jättefin!

2012-03-26 @ 22:13:34
Postat av: Anonym

har också en vän som bara pratar om sig själv. tror dom har ett jättestort behov av bekräftelse, typ mindrevärdeskomplex. men jag orkade till slut inte låssas lyssna jämt utan sa till henne att jag också hade behov att någon lyssnade på mig. då fattade hon och det blev lite bättre. vad ska man göra annars?

2012-03-27 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0