Cravings



Det här står väl högst upp på min inköpslista just nu! Vill verkligen ha ett par låga vita converse nu till våren, så fint och passar till exakt allt, känns som ett måste. Kepsen är också ett måste för mina hemskt dåliga hårdagar, börjar ju bli för varmt för att gå runt med mössa. Letade efter en idag men den jag vill ha fanns ingentstans.. Shortsen behöver jag inte ens säga något om, helt perfekta! Och sen vill jag verkligen ha en marinblå pikétröja, skitsnyggt till jeans och converse.  Jaa.. vi får väl se om plånboken håller för detta annars får jag väl smöra lite för mamma och pappa hehe.. 



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kepsen finns på stadium för 179 kr :)

2012-03-21 @ 21:50:03
Postat av: Anonym

Vad har du för jeansstorlek?

2012-03-21 @ 22:35:33
Postat av: Anonym

vart är shortsen ifrån? :) grym blogg

2012-03-23 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0