big brother / 22.41

Haha herregud, skönt att man bjuder på sig iallafall. Tror inte ens jag vill veta vilka som läser min blogg hehe..

Hallå! Har haft en jättelugn söndagskväll, och verkligen inte fått något gjort tyvärr.. Jag som skulle städa rummet, plugga, sy in byxor och allt, har inte gjort ett piss. Bajs, istället har mina tankar vart någonstans där dom inte ska vara. Orkar inte tänka ibland.. Men får förhoppningsvis grejerna gjorda imorgon istället.

Hur som helst! Har precis kollat klart på big brother.. och ja vad ska man säga? Det suger att Hannah W fick åka, hon var ju så härlig och festlig. Stod för sina åsikter och tog ingen skit. Istället borde Sipan åkt.. men samtidigt bra att Rodney kom in. Älskar Rodney, han är så söt! Haha dom förstod nog att tittarsiffrorna skulle sjunka när Hannah lämnade, och var tvugna att ta in rodddan. Men det lär ju funka iallafall! Nu har jag precis skrivit ett halvt inlägg om big brother, vilken jävla nörd jag är!! Jaja, är nog vaken ett tag till men vi hörs mera imorgon. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0