bekännelser

Älskar när man känner parfymen på sin kudde efter en kille legat där.
Gillar inte dom där "Stockholms snyggaste" "Stockholms kattigaste" osv, så jävla yliga att det är sjukt. 
Tycker själv att jag är väldigt snäll haha.
Har börjat bita på naglarna igen, inte bra. 
Hade väldigt dåligt självförtroende och självkänsla förut, men det har verkligen blivit
mycket bättre under senaste året.

Åt typ all mat förut men nu har jag blivit mycket mer kräsen. 
Sover allra bäst med någon bredvid mig.
Har blivit mycker mer ödmjuk under senaste månaderna. Tycker själv att jag blivit en bättre person
trots att jag inte mått så bra.

Har väldigt svårt att säga gulliga saker till folk i verkligheten.
Ibland känner jag mig snyggare utan smink, men det är verkligen bara ibland haha. 
Älskar killar med humor och som jag kan vara mig själv med.



Kommentarer
Postat av: emelie

åh haha har också blivit kräsen när det gäller mat ;)

hur brukar dina mål se ut under dagen dvs. frukost, lunch osv?

du übersöt och din blogg är gal1 bra!

2012-03-05 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0