bekännelser

Vill jättegärna ha en rund säng men det skulle aldrig fått plats i mitt rum.
Har hört att der är ganska många killar som läser min blogg..
Inte många som gillar min musiksmak.
Skulle vilja att mitt liv var som i One tree hill haha. 
Vill jättegärna flytta.
Har sjuuukt mycket underkläder, iallafall trosor, säkert 40 par. 
Har väldigt svårt för att bli kär/gilla någon.
Ska snart slinga mitt hår ännu ljusare! 
Förstår mig inte på all drama tjejer hela tiden lyckas hålla på med.
Min favorit färg på kläder är vit!
Jag älskar att cykla på sommaren, eller att bli skjutsad på en cykel.



Kommentarer
Postat av: E

Jag gillar din musiksmak hihoih

2012-03-15 @ 21:57:48
Postat av: Anonym

haha min killkompis som bor i haninge e typ kär i dig :-)

2012-03-16 @ 07:33:58
Postat av: Anonym

me too, love OTH! vem skulle du vilja vara? vilken kille tycker du är snyggast där?

2012-03-16 @ 11:28:39
Postat av: Carro

Kan inte du berätta hur man tar hand om sin navelpiercing på bästa sätt? Jag tog en i onsdags och vet inte riktigt hur jag ska rengöra osv hehe. Finns det något negativt? Hur länge måste man vänta med sol/bad? Ska man sova med plåster? Kan inte du skriva lite om hur du gär/gjort? Hehe många frågor :) kram!

2012-03-16 @ 13:27:30
Postat av: Amanda

Svar: Tack älskade vän, gör mig jätte glad! Älskar dig.

2012-03-16 @ 15:23:00
URL: http://ammanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0