23.51


2 soliga bilder tagna för några dagar sen! Bitchig jag ser ut..

Hejhej! Har chillat hela kvällen lång. Kollade på top model, satt lite vid datan och sen tittade jag på Big brother. Tänkte göra ordning lite mackor nu och lägga mig i sängen och kolla på första avsnittet av den nya serien "Den sista dokusåpan", får se om det är något kul.. Hade sjukt svårt att somna inatt av någon anledning, hoppas det inte händer ikväll igen för imorgon har jag lite stuffs to do på dagen. Baaaajz men måste göras. Jaja sängen var de. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-07 @ 14:21:22
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0