23.47


3 bilder från i söndags!

Hejsan! Har haft en hyfsat chill kväll idag.. lite stressig bara. Har iallafall gjort massa engelska nu men inte allt.. lite rädd för engelskaläraren så vi får se vad han kommer säga imorgon hehe. Men har lite tid på mig imorgonbitti så kanske hinner då! Annars har jag bara kollat top model och suttit vid datan typ. Åh vad jag älskar Jonas i top model, han är så gullig och helt underbar "om det är någon som ska gråta är det jag, jag kommer inte i den där klänningen" haha åh. Hoppas verkligen på att Klara vinner hela skiten! Jaaaja, ska strax lägga mig i sängen, göra lite engelska-uppgifter och sedan sova. Shit, från att inte pluggat alls på några månader till att plugga massa i 2 dagar, rätt duktig tror jag. Men efter detta vill jag inte ha mera läxor haha, redan less. Men men... sova var det ja. Vi hörs imorgon. Godnatt! 



Kommentarer
Postat av: Marcel

Har du börjat på någon skola? Eller valt någon skola inför nästa termin än? :) grym blogg! Pussss!!

2012-03-14 @ 12:48:40
Postat av: vera

Hej , har du något tips på hur man får bort fett på benen?:)

2012-03-14 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0