lördag / myskväll


Köpte denna fina klänningen på Amandas bloppis härom dagen! Ni hittar den här, hon har fortfarande några fina plagg kvar! Hur som helst, visst är den fin?! Testade att vika upp den som en bustier också, vart fint det med. Vad gillade ni bäst?

Hejhej! Fasen vilken seg dag.. Juni in my ass asså. Svinkallt ute och regn hela långa dagen, har inte rört mig utanför huset en meter och kommer inte göra heller. Har precis kollat klart på reprisen av gårdagens Big Brother, riktigt roligt att se när alla kom tillbaka. Jag verkligen älskar Hanna R, Hanna J och Rodney tillsamans, blir lite kär.. Och sen dog jag lite när Camilla sa att hon var kär i Amandus, nu är jag varm i hela kroppen haha! Jaja, ska strax äta thai till middag och sen blir det chill hemma hela kvällen framför någon bra film. Riktigt skönt och behövligt efter bara några få timmars sömn inatt! Hoppas ni mår bra och får en fin lördagkväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lifebypaula

den var myyycket finare som bustier! fast några centimeter längre kanske :)

2012-06-02 @ 23:08:42
URL: http://lifebypaula.blogg.se/
Postat av: angelica

vilken storlek har du i dina levis shorts? :)

2012-06-03 @ 13:10:01
Postat av: Anonym

hej tove! jag bara undrar om du kan komma med tips till oss läsare hur vi kan ha vårt hår och sminkning på vår bal/lärarmiddag! har verkligen ingen aning om hur jag kan ha min sminkning/hår :(

2012-06-03 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0