kvällspromenad




Lite halvkassa bilder tagna med iphonen.

Har precis varit ute med vovven på en kvällspromenad. Så skönt och tyst ute vid denna tid, och så skönt att bo precis vid sjön. Jättemysigt att gå där och sitta lite på bryggan haha. Lite kär i min vovve, världens gulligaste och charmigaste. Ibland är han ett riktigt monster men oftast jättemysig. Kolla bara hårnålen han har i luggen, så söt haha! 

Hade ju tänkt att kolla film ikväll men dom planerna stoppades ju helt när jag kom på att Sverige spelar ikväll.. Men den matchen är väl slut när som helst så får sätta på nån bra film då! Sen ska jag försöka sova hyfsat tidigt för att vara pigg till imorgon och inte sova bort hela dagen som jag gjort senaste tiden. Jaja, hoppas ni mår bra! Pussar!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Följt din blogg ett par dagar nu och är redan helt f-a-s-t! Sjukt bra och satan kvinna vad snygg du är! Inspiration x1000! Kram på dig :*

2012-06-19 @ 22:57:52
URL: http://jjwl.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart bor du och vad är de för sjö?:)

2012-06-20 @ 14:23:34
Postat av: Ellen

Vilken ras är det? :D

2012-06-20 @ 20:58:33
Postat av: Ellen

Vad är det för ras?? :D

2012-06-21 @ 11:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0