fredag 29 juni



Hejhej! Läget? Med mig är det helt okej, är inte på världens bästa humör men hoppas det vänder snart! Idag fick man ju reda på gymnasieintagningen, jag hamnar på samlinjen på Thorén Business School i höst. Det var inte mitt första val.. Lite trist men det blir nog bra. Någon mer som ska börja där? Känns som alla jag känner ska gå där. 

Hur som helst! Vaknade vid 11 tiden och gick direkt ut på baksidan för att sola. Har legat där i några timmar men nu kom det moln. Lite färg har jag fått väl?! Ångest att komma till Kreta när Andrea redan varit där en vecka haha, måste jobba på min bränna massa nu!! Jaja, tänkte käka lite lunch nu och chilla lite innan jag ska fixa mig för kvällen då det vankas tjejmiddag! Ska bli jätteroligt! Men vi hörs lite senare istället. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt lik Lauren Conrad!

2012-06-29 @ 18:08:22
Postat av: anonymous

can you write a little translation on your posts, please?:-)

2012-06-29 @ 18:20:11
Postat av: Lina

Vart kommer den grymt snygga bikinin ifrån?:)

Svar: H&M!
Tove Waldemar

2012-06-29 @ 20:52:50
Postat av: Anonym

ooooooommmg va snyggg

2012-06-30 @ 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0