FRÅGOR / SVAR

Varifrån är din armyjacka?
Urban Outfitters!

Åh vart kommer sjalen i från? Har letat efter en sån jätte länge!
Creole tror jag affären hette, en liten affär på Drottninggatan.

Det blev verkligen jättefina lockar! Är det en bra plattång annars? Alltså blir det håret lätt platt eller hur man ska säga.. Haha! Ska nämligen köpa en ny så blir jätte tacksam för svar! Grym blogg!
Ja, jag tycker att min plattång är grym! Har haft den i 2-4 år nu och den är fortfarande lika bra. Blir varm fort och är jättelätt att platta och locka med. Heter GAMA ceramic, och finns att köpa på Åhléns bla. Tack så mycket!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

har frågat innan men inte fått något svar.. Tycker du man kan använda 14 cm klackar när man är 173 cm lång. Älskar klackar men vill inte bli HELT för lång.. Tacksam för svar. Din blogg så verkligen sjukt fin! :)

2012-06-01 @ 19:33:45
Postat av: Rebecca

vilken fin blogg du har!

Det vore jätte gulligt om du ville slänga in en kommentar i min blogg om vad du gillar att läsa om i bloggar. kram

2012-06-01 @ 20:06:12
URL: http://http:/www.twobodiiesonesoul.blogg.se
Postat av: Tess

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

2012-06-01 @ 20:48:21
URL: http://twobodiiesonesoul.blogg.se/
Postat av: KLI

Hur visar man att man vill lära känna en person som man aldrig har träffat innan ?

2012-06-02 @ 03:32:58
Postat av: Anonym

kan du inte ha frågestund snart? :-)

2012-06-02 @ 10:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0