FRÅGOR / SVAR

Söta du skulle du kunna svara vart det går att hitta den snygga mönstrade bikinin du
la upp den 25 april? Kan inte släppa den!

Den är från Accessorize!

Be dina vänner beskriva dig med 3 ord! :D
Frågade mina närmasta vänner och fick så fina ord!! ♥
Amanda: Godhjärtad, omtänksam & rolig. 
Ewelina: Spontan, glädjespridare & extremt vacker.
Junia: Omtänksam, humor & snygg. 
Andrea: Påhittig, sprallig & snäll.

Varför söker du inte något modelljobb? Du skulle ju få det på en gång för su är så stört snygg!!
Åh tusen tack! Jag vet inte, tycker inte att jag har utseendet och är väl lite för feg för att testa!

Hur börjar du snacka med en kille som du tex träffar på en fest? som du aldrig har sett innan? vad gör du för att det inte ska bli stelt?
Går fram, presenterar mig, kallpratar lite, drar ett dåligt skämt, skämmer ut mig. Blir det stelt är de bara att fly lite smidigt.

Omg vad heter din kompis och hur fixar hon sitt hår!?!
Ewelina heter hon, hon lockar sitt hår med en plattång. Superfint va!?!

Kan inte du lägga ut hur du sminkar dig till den här sminkningen du har på bilden? Helst innan helgen :) Du är riktigt fin och din blogg är sjukt bra!!
Till fest sminkar jag mig oftast såhär som på bilden. Ljus skugga över hela ögonlocket och sen en mörkare vid globlinjen och ute i kanten, sen suddar jag ut med en större borste för att det ska se naturligare ut. Det är bara att träna och se vad som passar en bäst! Åh tack söta du! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0