FRÅGOR / SVAR

Vilken storlek har du i dina Levis shorts? :)
Mina är inte från Levis, utan från GAP. Dock gamla, fick dom av min kusin förra sommaren! :)

Måste börja med att säga att jag älskar din blogg och läser den dagligen. Undrar om du kan berätta hur då fått ditt hår sådär fint ljust ifrån brunt till blont. Använde du någon färg emellan eller slingar du det bara?
Åh tack, vad glad jag blir!! Jag har slingat ca 4 gånger senaste året, inte något annat! 


Varje gång du är på fest så kaosar det och händer massa grejer, vad gör ni för nåt egentligen?
Haha varje gång!? Det har blivit lite struligt senaste 2 gånger om jag minns rätt, men det är väl sånt som händer på hemmafester ibland. Vissa blir för fulla, lite tjaffs och sånt.

Hej Tove! Var laddade du ned säsong 8 och 9 av OTH? Hittar dem inte på tankafetast och börjar få lite smått panik nu eftersom jag inte klarar mig utan att kolla på serien haha.. Man blir ju helt beroende! Superfin blogg!
Hej! Jag laddade ner dom 2 sista säsongerna från thepiratebay, dock var det utan svensk text. Tack så mycket!

Det blev super fint Tove! Hur lång tid tog det ungefär att locka? :)
Åh tack!! Gjorde ju inte så noga, så det tog väl 5-10 minuter! :)

Hur visar man att man vill lära känna en person som man aldrig har träffat innan?
Addar på facebook, skriver lite och sådär bara kanske! :)

Har frågat innan men inte fått något svar.. Tycker du man kan använda 14 cm klackar när man är 173 cm lång. Älskar klackar men vill inte bli HELT för lång.. Tacksam för svar. Din blogg så verkligen sjukt fin! :)
Klart man kan änvända klackar även om man är lång. Jag är inte så mycket för klackar, men tycker verkligen att det är sjukt snyggt när andra har det, långa som korta. Ha det om du vill och känner dig bekväm i det, skit i vad andra tycker och tänker! Åh tusen tack!! :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

kan inte du fota och lägga upp bilder på dina sår på benen? :O

2012-06-03 @ 19:44:35
Postat av: Amanda

Vad heter Junia och Andrea på instagram?:)

2012-06-03 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0