FRÅGOR / SVAR

Vad ska du ha på dig på midsommarafton? :)
Jag vet faktiskt inte! Vill vara lite fin, så ska se om jag kan hitta någon klänning i garderoben eller något haha! :) 

Kan du lage en sminkevideo? :)
Ska försöka fixa det! :) 

Hej tove! Det är så att jag och min syster som är 18 år ska åka till kreta snart med massa andra , jag undrar bara om du vet nån/ några klubbar som inte har någon åldersgräns eftersom jag är 15 år gammal. Hur funkar det egentligen med spriten och så, måste alla visa leg? Skulle vara jätte tacksam för svar! Tack för en grym blogg!
Hej! Vad roooligt! Platanias där jag varit, är ganska litet och har väl 3 klubbar man springer lite emellan. Jag har kommit in på varenda utan att dom ens frågat hur gammal jag är. Dom vill väl ha in tjejer och sådär, bjuder ofta på drinkar och så! Kom in när jag var 15 också så dom är inte så noga med åldersgränsen, inte på oss tjejer iallafall! Sen är det jättelätt också att köpa sprit i affärerna, jag och Junia var lite nojiga förra året att dom som jobbade inte skulle låta oss, så vi köpte bara cider och dom kollade knappt på oss haha! Så det är jättelätt! Tack själv & ha en rolig resa!! :) 

Vad heter Ewelinas blogg? :)
www.times.devote.se! :) 

Var brukar du se på film eller ladda ner, vilken hemsida? Skitfin blogg!
Laddar ner från tankafetast.com! Tusen tack!!

Är ewelina och den där killen hon sitter i knäet på tillsamans? :)
Nepp, bara vänner! :) 


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag ville bara säga att din blogg är jätte bra 👍 och jag undrar om du gick i Sköndalsskolan förut? Jag gick också där. Kram :)

2012-06-20 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0