bloppis imorgon!

En kille jag hade förut verkade vilja ändra på halva mig och sa bla. att jag borde ha bruna linser. Redigerade bilderna lite snabbt nu för att testa bara, tycker att det är så fint med bruna ögon. Vad tycker ni? Funderar på att beställa hem några för kul, och för endast min egen skull haha! 

Hejhej! Riktigt seg dag.. Har inte gjort mycker alls, kollat på tv och bara lyssnat på musik. Kommit på något att göra senare har jag inte heller gjort.. Om någon vill ha filmkväll är det bara att höra av sig! Juste, gick igenom lite kläder igen och tänkte ha en bloppis ikväll. Så kolla in här vid klockan 7 Imorgon! Puss!

Kommentarer
Postat av: Bianca

Omfg alltså nu dör jag ! Du ser sjukkkt snygg ut med bruna linser herregud alltså hahaha men du så jävla vacker !! Du borde verkligen beställa hem dom

2012-06-25 @ 21:58:40
Postat av: Ida

jag antar att du ska ha utan styrka? vet du vart man kan beställa hem sådana? är också sugen på bruna ögon!

Svar: fargadelinser.com!
Tove Waldemar

2012-06-26 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0