Bekännelser / Andrea

Jag och Andrea kom på igår att vi skulle skriva lite bekännelser om varandra. Vi har ju ungefär samma läsare så lite roligt att läsa om en från någon annans perspektiv eller vad man ska säga haha. Får skämmas över vissa men det är väl lite kul.. Här kan ni läsa bekännelserna jag skrev om Andrea!
Och här är dom hon skrev om mig:

Tove är seriöst beroende av att borsta håret, vart hon än går så har hon med sig en borste. 
När hon nyser låter hon så jävla gulligt haha. 
Man får alltid ont någonstans när man är med Tove, hon är så hårdhänt! 
Om det fanns ett pris för största haffaren i världen skulle fan Tove få det haha!
Att bli brun är typ tillfredsställande för henne!
Hon är jättebra på att sjunga. 
Vet ingen som har så mycket bilder på sin data som Tove har, speciellt inte på sig själv haha. 
Hon älskar att ha mys/filmkvällar med mig. 
Samtidigt som hon är en riktig jävla festare. 
Hon går alltid runt och bär sin hund som en bebis, ser helt sjukt ut!


Kommentarer
Postat av: natalie

Vad har du för hårborste? Bild? :)

2012-06-25 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0