bekännelser

Har fått höra flera gånger att folk tror att jag driver när jag säger att Waldemar är mitt efternamn.  
Laddade ner EM-appen för att impa på killar, har funkat kan jag säga haha. 
Enligt andra, mimar jag typ när andra folk pratar, liksom mimar det dom säger. 
Tycker att David Beckham är en av världens snyggaste killar. 
 Lyckas alltid vara sjukt osmidig och låta jättemycket när jag inte får. Typ på nätterna när familjen sover. Lyckas verkligen tappa och välta allt. 
Har blivit sjukt mycket gladare senaste månaden, sjukt skönt. 
Älskar att köpa nya bikinisar, kan aldrig få nog. 
Något av det värsta jag vet är folk som tror att dom är bättre än andra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0