2a juni


Nyss! Var helt sjukt kallt i mitt rum när jag kom hem så alla kläder jag hittade åkte på.

Godmorgon! Läget? Med mig.. Jo helt okej faktiskt, men svintrött! Vart en spontanutgång igår, mötte upp Ewelina, Angelica och några fler och åkte till en fest i Älvsjö. Det var roligt, men hände massa grejer så kaosade lite. Kom hem sent inatt och somnade direkt. Imorse hade jag egentligen ställt klockan på halv 10, men min telefon dog när jag sov så alarmet ringde ju inte.. Vaknade för en halvtimme sen istället. Skulle egentligen till stan och ha en heldag med Andrea, men hon kunde inte nu så får åka in till stan själv, måste möta lite folk som ska köpa från bloppisen! Skitsegt i regnet men måste ju bli av.. Vi hörs senare istället. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tove! Var laddade du ned säsong 8 och 9 av OTH? Hittar dem inte på tankafetast och börjar få lite smått panik nu eftersom jag inte klarar mig utan att kolla på serien haha..man blir ju helt beroende!

Superfin blogg!!

2012-06-02 @ 14:00:10
Postat av: Emma Jansson

Jag var också på fest i älvsjö igår :) fast det var nog inte samma för jag såg er inte

2012-06-02 @ 14:15:58
Postat av: amanda

Varje gång du är på fest så kaosar det och händer massa grejer, vad gör ni för nåt egentligen?

2012-06-02 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0