20.06



Hejhej! Äntligen lite sol, eller vad säger ni? Ren tur för er som har bal ikväll, ha sjukt jävla roligt och dansa lite för mig med! Har bara chillat sen jag kom hem från Haningen.. Fick med mig lite schampoon och ramar som jag pysslat lite med. Kan visa bild när jag fått upp det på väggen. Blir nog fint! Satt och väntade på att bb skulle börja, men kom på att det är ju slut.. Vafan ska man nu göra på kvällarna? Haha nörd! Nej men ska bara chilla hemma och tagga till imorgon lite, har en rolig dag framför mig! Kanske inte ska skriva så mycket men berättar mera imorgon. Vi hörs, puss på er! Tack för tipsen till videobloggar förresten!

Kommentarer
Postat av: jennie

SVARA! Vilken hårfärg använder du när du slingar håret? svara :)

2012-06-04 @ 20:32:45
Postat av: Anonym

vad gjorde du i haninge?

2012-06-04 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0