10 confessions

Gillar inte min vänstra sida av ansiktet. Tycker att den ser helt annorlunda ut jämfört med min högra. Om ni tänker på det, så är nästan alla mina bilder tagna på min högersida av ansiktet. Larvigt egentligen haha! 



Har helt sjukt svårt att hitta jeans som passar pga att jag alltid haft ganska långa och smala ben. Nu börjar det äntligen bli lite lättare eftersom jag gått upp i vikt men har nog bara ägt ett par jeans i mitt liv som jag inte behövt sy in.

Tycker att det är jätteroligt att fira andra, men tycker att det känns jättejobbigt att ha ett "kalas" för mig. Även fast det inte är alls fel så känns det konstigt att be folk komma och fira mig. Vet inte varför jag tycker de haha! 

Vill jättegärna ha ett bunnyears iphone ska, som Jess i New Girl. Så jävla fult egentligen men så gulligt haha. 



Har en jättejobbig tvångtanke. När jag åker bil så måste jag bita ihop tänderna vid varje lyktstolpe. Var värre förut, gör det inte lika ofta längre men sjukt jobbigt haha. Någon som också gör så?

Har jättesvårt för att bli kär, är väldigt kräsen och hittar alltid onödiga "fel". Antar att det är för att jag inte vågar bli kär, skiter sig alltid för mig. Men nu trivs jag väldigt bra som singel!! 

Kreta förra sommaren kan ha varit den bästa veckan i mitt liv. Vi levde verkligen utan gränser och gjorde massa saker vi aldrig skulle göra annars. Vill spola tillbaka tiden! 



Har 4 kuddar som alltid måste ligga i en speciell ordning när jag ska sova, känns jättejobbigt annars. 

Tycker inte alls om att prata i telefon. Brukar oftast ignorera samtal haha. Är mera en sms-människa. 

Har aldrig haft en riktig fjortistid.. Bara lite wannabe när jag gick i 6an. 


Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag gör också det där med lyktstolparna! Haha trodde jag var ensam.

2012-06-06 @ 18:48:12
URL: http://melindaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Du sa att du bet ihop med tänderna när du åkte bil för varje lyktstolpe. Jag gör nästan samma sak fast jag blinkar!det är sjukt irriterande men har oxå blivit bättre på sluta :) <3

2012-06-06 @ 19:00:00
URL: http://johannawestmaan.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha! Jag har också exakt samma med vilken sida jag fotar mitt ansikte på... För mig är det högra sidan som är den "fula", blir nästan bara bra på bilder som är tagna från vänstra sidan... :)

2012-06-06 @ 19:28:02
Postat av: Emma

Helt sjukt att någon också gör det där med tänderna vid varje lyktstolpe. Har gjort det sen många år tillbaka!! :)

2012-06-06 @ 21:41:15
Postat av: Mickis

Åh trodde jag var helt forever alone men nej tack och lov!! Jag måste trycka till med fötterna i marken när det kommer någon lyktstolpe eller någon pinne. Älskar din blogg, den är förjävla bra!! Du har drömutseendet skulle gärna vilja få ditt utseende och personlighet, allt! Keep going girl.

Kram mickis, skulle vara jättesnällt om du följde mig på instagram eller gillade ett foto för du är min idol!

2012-06-06 @ 21:41:38
Postat av: OMg

jag trodde jag var den ända som bet ihop med tänderna när jag åkte förbi en lyktstolpe! :O

2012-06-06 @ 21:59:59
Postat av: Mickis

Instagram: mmessi11

2012-06-06 @ 22:38:32
Postat av: Anonym

Gör också det där med lyktstolpar!!

2012-06-07 @ 11:37:47
Postat av: Ellinore

Vid lyckstolpar så brukar jag sitta med antingen foten och trycka ner vid varje lyckstolpe eller med pekfingret, hahah...

2012-06-07 @ 14:46:06
URL: http://elliu.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg jag gör också det där med lyktstolparna hahaha!

2012-06-07 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0