söndagkväll

 

Nyss! 

Hejsan! Har inte gjort mycket alls sen jag kom hem från farsta. Försökte städa mitt rum lite men tröttnade efter 2 minuter så har bara tagit det lugnt. Ikväll blir det chill hemma bara framför någon film, laddar upp inför ännu en jobbvecka. Riktigt segt.. men får tänka på pengarna! Vill vara ledig och göra massa saker med mina vänner. Jag och Junia är så jäkla sugna på att sticka till Norge några dagar men det funkar ju inte nu så vi får väl ta det i slutet av sommaren eller i höst! Hur som helst, ska fixa lite chips och dipp nu och leta rätt på någon bra rulle. Vi hörs imorgon. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Classes Lilla Blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.
https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

2012-07-23 @ 09:30:35
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com
Postat av: Anonym

Lyllos dej som har fått sommarjobb. Var det via kommun eller kontakter? Jag vill med tjäna lite pengar! Nästa år ska jag ha jobb , måste måste, så jag jag också kan resa utomlands

2012-07-23 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0