onsdag 18 juli / dagens outfit


Tröja - Bikbok, Klänning - H&M, Stövlar - Hunter. 

Hejhej! Läget med er? Med mig är det helt okej, på bättringsvägen äntligen! Låg i soffan halva dagen, kollade på film och sov. Vart lite piggare på eftermiddagen så följde med mamma till farsta en sväng för att byta lite grejer och kolla i affärer. Hittade ett par jeans jag gillade men ångrade mig i sista sekund haha, hatar att köpa jeans. Jaja, nu är jag iallafall hemma och har bosatt mig i soffan för resten av kvällen. Sjukt jäkla sugen på godis också.. Men men, avrundar nu. Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du ha så snygg och smal kropp även fast du inte tränar? Äter du inte mat eller har du bara en perfekt kropp helt enkelt? Ta det som en komplimang men vill gärna ha svar! Skit bra och inspirerande blogg!

2012-07-18 @ 21:03:04
Postat av: Hanna

Är dina hunters blanka eller matta? Kram!

2012-07-18 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0