lördag 21 juli


Nyss! Povade lite bikinis.. Haters gonna hate. 

Tjenis! Har haft en lugn dag här hemma. Kollat tv, suttit vid datan, ätit osv.. Ska precis hoppa in i duschen äta lite och se rulla mot Junias stuga. Försöker hitta någon cykel här hemma så jag kan komma dit.. Älskar ju att cykla! Hur som helst, vi ska nog bara chilla, kolla film osv. Sover nog där för imorgon ska vi en sväng till farsta för shopping! Har lite presentkort och en hel del pengar så vi får se om jag hittar något! Blir mysigt iallafall. Ha en fin kväll så hörs vi mer imorgon! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du er utrolig pen!!

2012-07-21 @ 19:55:49
Postat av: Martin

Why should we hate? You'r beautiful :-)

2012-07-21 @ 22:17:21
Postat av: Johanna

Hej Tove! Hur mycket kostade din kamera? Önskar nämligen mig en när jag fyller år. Och är den jätte bra? Canon är ju ett as bra märke. Tar den då typ lika bra som en systemkamera?(okej kanske inte som en systemkamera då, men relativt bra? Hoppas du fattar... Kram, älskar din blogg! :)

2012-07-22 @ 15:18:44
URL: http://ulrikaojohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0