fredag / new in



New in! 

Hejsan! Har lite bråttom nu så får skriva fort. Jobbade somsagt idag, efter jobbet drog jag själv en sväng till stan för att köpa koftan, men kunde inte bestämma mig vilken färg jag ville ha så blev båda. Användbara långa koftor med jättemysiga fickor, blir jättefina till jeansshort nu på sommaren och jeans sen på hösten, passar till allt! Sen hittade jag den söta bikinin på Topshop för ynka 100kr, jättefin på och blir supersnygg när man är brun. Sminkborsten kommer från H&M. Ska precis hoppa in i duschen och sen rulla iväg mot Andrea där jag ska spendera kvällen. Vi ska väl kolla film och äta gott, blir jättemysigt! Ska försöka slänga in ett blogginlägg när jag är där, så vi hörs då! Ha en bra kväll! 


Kommentarer
Postat av: :)

hur mycket kostar koftorna?:)

2012-07-20 @ 19:36:29
Postat av: rose

Hur lång är du?:)

2012-07-21 @ 01:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0