frågor / svar

Hej! Jag ska snart till Kreta och undrar vad det finns för butiker där och vart dem ligger, har läst att du har varit på Kreta tidigare och ska ditt igen så du kanske vet. :) Tack på förhand!
Vad roligt! Antar att du menar där jag brukar shoppa när jag är där. Dom affärerna finns i Chania, dock vet jag inte exakt vart i Chania men du får fråga någon när du är där! Affärerna som finns där är Zara, Pull & Bear, Bershka och Stradivarius. Alla affärerna är jättebra och roliga, med priser som ungefär H&M :) 

Vilket gymnasium kom du in på? Var det det förstahandsval? Älskar din blogg! Kram! 
Jag kom in på Thorén, samlinjen. Det var mitt andra val! Åh tack vad söt du är, kram! 

När åker du till Grekland och hur länge ska du vara där? :) åker du med kompisar?
På torsdag! Kommer vara där en vecka. Jag åker med min mamma, men Andrea är där just nu med sin familj så vi kommer ju ses och hänga, sen tar vi samma plan hem! :)

Hej! Jag undrar en grej. Är det okej med dina föräldrar att du är ute hela nätterna och dricker osv? eftersom att du skriver sånt på bloggen.. Älskar din blogg förresten, du äger!
Hej! Nja, okej är det väl inte, dom gillar det inte men förstår de väl eftersom jag är tonåring. Är väldigt ärlig mot mina föräldrar, berättar att jag ska på fest, att jag dricker osv. så det blir inga hemligheter jag skriver på bloggen direkt. Åh tack!!

Du har en sjukt fin hårfärg! Men hur länge har du haft i färgen i håret när du färgat det hemma? Älskar din blogg!
Tack!! Har väl haft i färgen i typ 30 minuter kanske! 

Vad är det senaste du vågar åka hem själv? :)
Att åka hem själv är väl skönst när det fortfarande är ljust ute, men sen efter det har blivit mörkt tycker jag faktiskt inte det spelar någon roll vilken tid det är. Känns ju inte som att det skulle vara farligare att åka hem klockan 3 än 2! :)

Sjukt snyggt var det ju! Tog du bara ren karamellfärg eller blandade du ut med något? Och hur la du på det så att det blev så jämnt?
Tack!! Ska fixa ett inlägg om hur jag gjorde dipdyen någon dag snart så håll utkik! 


Kommentarer
Postat av: Quynh Dang.

Hejsan, as fin blogg har du!
Har just nu en frågestund så nu har du chansen och fråga vad du vill :) Hade varit jättekul om du slängde några frågor till mig, annars ha det bra.
PS. älskar din blogg :D

PUSS.

Postat av: Ella

Vilket hotell ska du bo på? Har du bott där förut? :) kram!

2012-07-03 @ 22:07:01
Postat av: Julia

Kan du inte göra ett inlägg som du visar ditt rum? Kram!

2012-07-04 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0