bekännelser

Tycker att magrutor är sjukt överskattat, armar ska det vara! 
Ska kanske operera mig 2 gånger i höst, inget allvarligt dock. 
Är väldigt kräsen när det kommer till killar. 
Känner mig sjukt mycket snyggare när jag är brun. 
Älskar färgglada kläder men har nästan bara vitt i min garderob tyvärr. 
När folk säger åt mig att göra eller inte göra något vill jag alltid bevisa och göra tvärtom. 
Orkar nästan aldrig sminka mig längre. 
Tycker att det är sjukt kul att dansa, på Kreta dansade vi helt galet, så kul! 
Min favoritfilm är No strings attached, tycker att verje scen och replik är så klockren, skrattar hela tiden. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du operera dig?

2012-08-10 @ 11:47:42
Postat av: Anonym

solar du solarium

2012-10-15 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0