28 juli 2012


Nyss! 

Håller på och packa för fullt här hemma. Så himla svårt att veta vad man ska ta med sig.. 2 veckor är ju rätt länge, känns som att hela min garderob är nerpackad. Måste städa mitt rum, duscha & lite sånt också ikväll. Planet går runt 8 imorgonbitti så vi måste åka till flygplatsen vid halv 5 ungefär..Lite segt att gå upp! Men ska bli så jävla skönt att komma iväg. Verkligen ingenting som händer här i Stockholm, och dåligt väder nästan varje dag också. Kommer nog tyvärr inte blogga något under dessa två veckor, kanske något enstaka inlägg men vi får se. Ni klarar er! Vet inte om jag kommer uppdatera något mer ikväll men vi hörs iallafall den 12 augusti. Ha det fint! 

Härmar Andrea lite nu.. Men skulle vara så jäkla kul att veta vilka som läser min blogg, och få prata lite med er. Ni vet så mycket om mig medans jag inte vet något alls om er! Skulle vara jätteroligt iallafall, nås på tovewaldemar på kik! Kram! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån kommer det vit/rosa linnet du hade på senaste frågor&svar videoinlägget? :)

2012-07-28 @ 23:27:05
Postat av: Anonym

Varifrån kommer det vit/rosa linnet du hade på senaste frågor&svar videoinlägget?? :)

2012-07-28 @ 23:28:51
Postat av: sofie johansson

hej tove :D
din blogg är bäst :D
jag har inte kik eller vad det var du skrev men jag kan lägga till dig på facebook om du vill? :D ha det bäst nu när du är iväg!

2012-07-29 @ 14:45:28
Postat av: Anonym

fina du!

2012-07-29 @ 17:45:11
URL: http://www.vvictoria.devote.se
Postat av: Rebecca

Hej tove! måste bara skriva en liten komentar. du inspirerar mig jätte mycket och säkert många andra tjejer. du är sjukt vacker och fin och ditt leende dödar. du har en fin kropp och du verkar alltid så glad och riktigt god att hänga med. jag läser otroligt många bloggar och just nu är du min favorit bloggare. skulle gärna bytt utseende med dig! men hoppas du får en underbar dag!

2012-07-29 @ 18:14:15
Postat av: sofie

hej jag heter sofie:D
det hande varit roligt om vi kunde chatta lite på fb så får du veta vem jag är :D
jag heter sofie johansson :D
ha det bäst!!

2012-08-01 @ 09:26:41
Postat av: sofie

hej jag heter sofie:D
det hande varit roligt om vi kunde chatta lite på fb så får du veta vem jag är :D
jag heter sofie johansson :D
ha det bäst!!

2012-08-01 @ 09:27:25
Postat av: Shanice Hallberg

Jag har frågat en gång innan men fick inget svar och som sagt, skulle vara jätte tacksam för svar denna gången! Jag har tänkt och skaffa blogg här på blogg.se, men jag vill ha ett väldigt "lätt" tema precis som du har, så vilket tema har du? Ditt är verkligen perfekt! Vitt och svart textad, och det är inte för mycket pannkaka till höger om din blogg som många andra har! Förklara gärna hur du gjort så blir jag jätte glad! Haha, kram på dig <3 Ifall du nu svarar så kan du skicka det i mejl så jag slipper scrolla ner i din blogg för att se, [email protected]

2012-08-01 @ 12:40:04
Postat av: Anonym

Hur gamla är din låtsaspappas barn? :)

2012-08-01 @ 20:56:45
Postat av: hermine

Jeg bare lurer, New era capsen din, hvilken farge har du i den? Navy eller svart?

2012-08-02 @ 23:21:14
Postat av: Amanda

du är skitfin tove! du liknar quinn i one tree hill asmycket :) kraaam

2012-08-04 @ 21:50:01
Postat av: Victoria

Hej tove! vilekn färg har du på dina hunters? jag tänkte på om du har glansiga svarta eller mata? tack för svar!

2012-08-06 @ 09:29:53
Postat av: Alice

Vad tycker du om Primeboots/Primeboots stövlar?:)

2012-08-07 @ 13:10:17
Postat av: Tjej

Du är otroligt vacker!! Vore grymt om du kunde lägga upp en video på hur du sminkar dig. Puss

2012-08-14 @ 12:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0