2010


Många av er som undrade om killen jag kysser på bilderna bland Kreta. Så kan väl ta de historian en gång för alla. Jag var på Kreta 2 veckor sommaren 2010, min kompis Emma kom ner en vecka och hängde med mig. Vi badade lite i vår pool, där var även han. Jag tittade lite på han, såg att han kollade lite på mig, vi log mot varann och inget mer med det. Tänkte inte så mycket mer på honom på några dagar. Men sen när jag och Emma var ute med madrassen i havet råkade vi stöta på han och hans kompisar, vi pratade lite, eller så gott det gick, dom var alla från norge. Såg att han log åt mig igen och jag fick reda på hans namn. Gick och tänkte på han några dagar men såg honom inte så mycket. Emma åkte hem och jag trodde att han också hade gjort det. Sen ser jag han på stranden ännu en gång, leendes mot varann. Blev galen på mig själv som var så blyg och inte vågade säga någonting! Han tänkte säkert samma som jag, för dagen där på när jag badade lite såg jag han inne vid strandkanten, titta på mig och vinkade dit mig. Minns att jag var så sjukt nervös men ändå glad haha. Simmade iallafall mot honom och skulle precis ställa mig på botten, som var mycket djupare än jag trodde så sjönk lite haha. Men då tog han min hand och drog mig till honom. Vi kramades länge, skrattade och försökte prata, men det gick inge vidare. Båda pratade olika språk och var blyga. Men lyckades iallafall förstå att han ville att jag skulle följa med till hans kompisar. Så det gjorde jag, vi solade, badade lite osv tills det var dags att gå till hotellet för middag. Som tur är bytte vid nummer och smsade lite, träffades den kvällen också. Satt nere vid havet på kvällen med hans kompisar och lyssnade på musik. Sen gick vi 2 till hans hotell, spelade biljard och skrattade. Dagen där på träffades vi hela dagen också, badade, spelade pingis vid stranden, solade osv. Sen var det dags för mig att åka hem. Ville inte alls men vi hann säga hejdå länge innan. Saknade honom jättemycket och tänkte på honom i flera veckor efter. Vi pratade varje dag över facebook, planerade att ses, men inget blev av. Kontakten blev sämre och sämre och tillslut snackade vi nästan ingenting. Idag är det 2 år sedan. Kollar tillbaka på det ibland, och ler alltid för mig själv. Lite för hur modig jag var som hängde med honom och hans kompisar helt ensam med tanke på hur liten jag var haha, och för att det är ett så gulligt minne. Lite töntigt kanske haha, men fint. Kommer definitivt minnas detta för resten av mitt liv. Han ska till kreta om några dagar, så himla synd att vi inte lyckades tajma in samma vecka. Hade varit så kul att träffas igen! Men hur som helst, nu vet ni detta! 


Kommentarer
Postat av: titi

Vad kul att du delade med dig ett sånt fint minne! O kul med långa inlägg:)

2012-07-17 @ 12:40:59
Postat av: melinda

Vad gulligt! :)

2012-07-17 @ 15:40:11
URL: http://melindaa.blogg.se
Postat av: Shanice

Jätte söta! Men att ni kysstes och så, betydde inte det nånting? Ser ju att du saknade det, men fick du inte några andra känslor för honom? Jag menar, det är inte ofta man träffar någon som du gjort och har så kul tillsammans! Du borde höra av dig till han så att ni kanske kan träffas, deklart att det är svårt när han bor i Norge men YOLO! Puss på dig! :)

2012-07-18 @ 10:19:06
Postat av: Anonym

En semester flirt är alltid härligt, men detta var ju lite mer. Skulle du vilja träffa han igen?

2012-07-18 @ 15:45:48
Postat av: EBBA

WOW! vilken historia! älskar små kärlekshistorier! men detta är nog en av dem bästa jag hört! önska man själv hade varit så modig om de skulle hända! måste oxå bara säga att jag älskar din blogg och att du är så sjukt snygg, söt och du verkar ha en as nice personlighet, ser upp till dig jäkligt mkt! kramar EBBA

2012-07-19 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0