1 juli 2012


2 bilder från igår. Hade på mig jeansshorts från Bikbok & ett linne från Zara. 

Godmorgon! Hur mår ni? Med mig är det bra, lite seg bara.. Vart en spontanutgång igår haha. Ewelina smsade vid runt 9 och frågade om jag ville med henne ut så var bara att kasta på sig några kläder och sminka sig fort. Vi drog på fest här i Sköndal med massa välbekanta, sen tog vi ett dopp i polen innan vi somnade hemma här. 

Tänkte hoppa in i duschen nu och sedan börja fixa mig lite. Ska in till stan en sväng med Emma idag för lite shopping. Min underbara morfar kom över härom dagen med pengar till mig som han ville att jag skulle shoppa för, så snäll! Får se om jag hittar något. Vi hörs iallafall senare, puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det senaste du vågar åka hem själv? :)

2012-07-01 @ 13:48:59
Postat av: alva

as fin blogg!
bor du i sköndal?:)
kom in på din blogg helt random, lite sjukt liksom. För jag flyttar till sköndal om 2 veckor och ska börja skola i sthlm. vart lite chockad, för sköndal är ju ändå inte så stort;o

2012-07-07 @ 21:00:39
URL: http://5083.devote.se
Postat av: alva

hej, galet nice blogg!
bor du i sköndal?:) kollade runt lite på youtube och sen kom jag in på dina videos och så kollade jag på din blogg.
jag flyttar till sköndal om 2 veckor, så tyckte det va lite sjukt, hehe.

2012-07-07 @ 21:04:12
URL: http://5083.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0