torsdag 15 januari


Underbara sommarminnen!!

Hejhej! Har precis ätit massa mat, jag och mamma köpte med mat från en grill när vi var påväg hem från möte. Beach 12 här kommer jag. Nej men, äta bör man annars dör man. Hur har min dag sett ut annars då? Vaknade vid 10, gick upp och kollade oth, sen somnade jag i soffan mellan 12-15, sjukt skönt! Ska kolla om det finns någon bra film att ladda ner nu, sen blir det väl antaligen filmkväll bara. Men innan ska jag sätta i oljan i håret, göra ansiktsmask och alla såna där tjejgrejer. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte du börjat skolan än? :)

2012-01-12 @ 21:12:09
Postat av: Amanda

Du blir alltid så sjukt fin på bild!!

2012-01-13 @ 10:36:26
URL: http://frolings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0