Q / A

Har du märkt någon skillnad på ditt hår nu när du haft ricinolja? :)
Ja, mitt hår har faktiskt blivit lite längre sen jag började använda det. Och kvalitén på håret har blivit mycket bättre, glansigare och så! :)

vad är det för möten du har gått på? Älskar din blogg :)
Om hur jag ska göra med skolan och så! Gullig du är! :)


Kan du inte berätta vad du gör för övningar när du tränar magen, hur länge osv? :)
Oj, vet inte vad dom heter, förutom situps tyvörr.. Men håller väl på ett tag. Gör kanske 50-60 situps osv. :) 

Några tips inför gymnasium valet?
Ta det som DU tycker verkar roligast och bäst för dig. Inte vad någon annan tycker eller vart dina kompisar ska gå. Tänk på att du ska gå 3 år, ta något som verkar roligt så att du inte tröttnar på en gång! 

Brukar du messa med killar?
Haha ja det händer väl! 

Har du spanska eller franska?
Italienska! 

Hur många poäng behövde man för att komma in i kärrtorp? har 210p och har panik alla har typ 280 :S
På min linje (sam-media) var det ganska låga intagningspoäng, 225 har jag för mig. Men på samsam och ekonomi kan jag tänka mig att det varit 245 minst! :) 


Vad vill du jobba med när du blir stor? Hur mycket tid lägger du ner på bloggen?
Tack för en grym blogg, den är så cozy på nått sätt! Keep it up!:D
Har ingen som helst aning! Journalist kanske, eller författare. Jadu.. olika! Inte så mycket tid egentligen, tar ju inga avancerade bilder och skriver ett inlägg ganska snabbt! :) Åh tack så mycket!! 

Vart är klänningen ifrån som du la upp förut? :) inlägget heter wanted. ser ut som nelly men hittar den inte.
Den är från Asos! :) 

Vilken är din naturliga hårfärg? btw DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG !! dör lite ..
Ungefär såhär! Vad gullig du är, tack!! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag fråga, vilken bredd har du på din blogg?

2012-01-15 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0