Q / A

Har du träffat någon kille från nätet nån gång? På tex facebook?
Hm.. ja det kan man väl säga. Typ en bekant som jag börjat snacka med på facebook, sen träffats och så! Hade nog inte vågat träffa någon jag inte riktigt visste vem det var, eller inte hade några gemensamma vänner med. Det finns mycket skit på nätet så var försiktig! :) 

Hur gör du dina ögonbryn? Skitsnygga!
Just nu gör jag inte mycket alls, fyller i dom lite. Är inte så nöjd med min form, så ska försöka få dom lite tjockare nu! Men annars noppar jag bara lite längst ut, så som jag själv tycker passar mig liksom. Sen fyller jag i dom med en ögonbrynspenna från H&M! 

Vart är tröjan köpt? :) Sjukt vad fin du är!
Åh tack, vad gullig du är! Den är köpt på Vero Moda :) 



vilken videoblogg? Kan inte du lägga upp den igen eller länka till inlägget! <3





Kommentarer
Postat av: hanna

vilken låt är det ni spelar vid 1,37 i den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=94XZYxnk34w&feature=related :D bra blogg!

2012-01-07 @ 17:23:53
Postat av: Anonym

Du borde video blogga mer

2012-01-07 @ 20:09:25
Postat av: Filippa Möller

Kan inte beskriva min kärlek till din videoblogg haha!!

2012-01-08 @ 21:29:11
URL: http://filippamoller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur klipper du i hopp videon ? :)

2012-01-09 @ 21:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0