onsdag / bra dag!


Bilder tagna tidigare idag!

Hejhej!
Förlåt för dålig bloggning idag. Men har varit lite upptagen faktiskt, och orkade inte blogga imorse tyvärr. Runt 3 åkte jag till farsta och mötte Andrea, vi fikade på Waynes och en jätterolig grejen som hände där, kommer fram en tjej till oss och frågar Andrea "Är det du som är Tove?", Andrea pekade på mig och då sa hon att hon kände igen mig från min blogg. Har aldrig hänt förut så det var superkul! Vart jättechockad men glad! Vi hade iallafall jättemysigt, köpte en tröja också som jag kan visa imorgon. Efter det åkte jag direkt till en kompis där jag hängde hela kvällen. Haft en riktigt bra dag! Nu ska jag tvätta bort sminket, ladda ner lite oth avsnitt och sen bara mysa. Vi hörs mera imorgon. Puss!!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vet att du säkert svarat på det tusen gånger men vill bara kolla, ricinoljan, går det att ha på ögonfransar? :)

Skit bra blogg ! ;)

2012-01-26 @ 00:21:27
URL: http://realife.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej! Jag vill börja med att säga att du är en grym tjej! Men jag har en fråga som jag verkligen hoppas att du kan svara på och en fråga jag länge undrat över. Varför går du inte i skolan? Jag har aldrig riktigt hängt med. Kan du inte berätta om det? Puss

2012-01-26 @ 08:54:36
Postat av: sofie

Tycker du kan säga till alla nyfikna bloggläsare att du typ tagit ett sabbatsår, kolla wikipedia; "längre period, vanligtvis ett år, då man tar ledigt från sin normala sysselsättning för att ägna sig åt något helt annat." Tänk dig 365 dagar med annan erfarenhet av livet än skolbänken kan ge, you go girl!

2012-01-26 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0