måndag 9 januari


Godmorgon! Vart inte alls mycket sömn i natt, kunde inte sova & det kan ju bero på att jag sov så mycket på dagen igår. Men ändå så vaknade jag av mig själv vid 11 och nu är jag faktiskt ganska pigg! Skönt. & angående skolan, jag vet inte mer än ni om jag ska vara ärlig. SÅ intressant är det väl inte? Jaja. Sitter här med en ansiktsmask och ska strax dra ut med vovven på en promenad. Kallt.. Sen ska jag försöka fixa ihop ett inlägg som var önskat. Blir så glad över era fina ord & tips! Tacktacktack! Men kika in här om en stund!



Kommentarer
Postat av: Chrilleboi

Japp ja följer fortf din blogg! Istället för att bara va hemma å löka så skulle ja skaffa ett jobb om ja va du, tjäna lite pengar å va fett rik å kunna köpa allt du vill ha å dra utomlands å leva efter mottot "pengar är inga problem"! Bara en rekommendation! :D

2012-01-09 @ 14:50:07
Postat av: Soff

haha håller med Chrille! dra in lite dollar och gör långa bloggar om new-in. jättefin blogg och sjukt söt tjej <3

2012-01-09 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0