lördag 28 januari


Nyss!

Tja! Dålig bloggning både idag och igår tyvärr! Har inte orkat riktigt. Idag var jag iallafall en sväng till farsta med mamma, solade lite och köpte present till Amanda. Blir ju tjejmiddag ikväll hemma hos henne, ska bli sjukt kul och jag är jättetaggad! Sen drar vi på fest också. Har precis sminkat klart mig och för första gången på typ 3 veckor blev jag nöjd med min sminkning, dock har jag bara sminkat mig 4 gånger på dessa veckor men ändå. Har på mig min nya glittertröja ikväll också. TYVÄRR så är min kamera fortfarande urladdad eller vad man säger, så får hoppas att dom andra tjejerna fotar så jag kan sno deras haha. Jaja, vi hörs mera imorgon. Puss på er! Hoppas ni får en grym lördag!



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Åh finafina!!

2012-02-04 @ 22:56:07
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0