HISS / DISS 2011





- Kreta! Självklart hamnar Kreta med Junia på hiss-listan. Detta måste nog varit årets höjdpunkt! Innan vi åkte lovade vi varandra att ta vara på resan så mycket vi kunde, göra sjuka saker så vi skulle slippa tänka "tänk om" när vi väl var hemma. Och, det gjorde vi verkligen. Det finns ingenting jag ångrar med resan, vi tog verkligen varenda chans och det gjorde allting så jävla kul. Vi låg och stekte på dagarna, hoppade runt på stranden & tog bilder, på kvällarna vart vi stammisar på Splendid & Eclipse, raggade på killar, vart kära i några bartenders, nattbadade, smög ut mitt i natten, blev förföljda av en kille med 1 öga.. Åh, kan skriva hur mycket som helst. Så jävla underbar resa!!



- April/Maj. Måste hissa dessa 2 månader. Kan inte beskriva dom annat än underara. Här mådde jag så jävla bra. Ni vet när det börjar bli varmt, man kan gå utan jacka, sitta i kungsan, ta årets första dopp & nedräkningen till sommarlovet har börjat bli kortare. Hade ett underbart påsklov, var i Barcelona, var förälskad & hängde med fina vänner. Tider! 



- Min vovve Leo! Vi köpte han dagen efter skolavslutningen tror jag. Han var lika liten som på bilden till vänster. Så sjukt söt, liten nalle. Nu är han lite större men ibland kan jag bara sitta och titta på han och dö lite, får inte nog av hans söthet. Ibland är han ett litet monster men han är underbar ändå. Så mycket personlighet i en så liten hund. 





- Kärlek. Kärlek har verkligen inte gått bra för mig detta år haha. Jag har tagit chanser, fallit lite för fel personer och det har helt enkelt bara gått åt helvete. Blir så avundsjuk på folk som varit tillsammans i flera månader, har så kul tillsammans & verkligen är kära i varandra, varenda dag. Men allt sker av en mening, snart kommer väl någon för mig också! 

Hade inte så mycket mer att dissa tror jag.. Förutom denna höst som varit ett helvete!



Kommentarer
Postat av: Sofia

värsta stalkern här. fin hiss o diss. vill du till kreta i år igen? får du åka själv? vad är han för ras? och du, vet hur många killar som helst som skulle dööö för dig!

2012-01-09 @ 17:37:21
Postat av: Isak

Satan vad brun du var!

Jag är en av de killar som skulle dö för dig.. Heh :$

2012-01-12 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0